E-novice

 

 

Vse cene artiklov so v EUR ter vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Veljajo cene objavljene v času, ko kupec potrdi naročilo v spletni trgovini. Nekatere slike proizvodov so simbolične. Blago dostavljamo v Sloveniji, po Pošti Slovenije.Vse naprave, ki so težje od 50 kg se prevzemajo v centralnem skladišču Launch Europe. Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potošnikov.

Pomoč pri naročanju

Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. Za naročilo je potrebna predhodna registracija! Izdelek lahko iščete po skupinah izdelkov v levem stolpcu. Preprosto izberete želeno kategorijo. V srednjem delu zaslona se prikažejo izdelki iz izbrane kategorije. S klikom na ime ali sliko izdelka se odpre nova stran, kjer je izdelek obširno opisan in kjer lahko slike tudi povečate.

Z gumbom V košarico dodajate željene izdelke za nakup v košarico. Po izbranih izdelkih, ki ste jih med tem dodali v košarico pritisnete gumb Naročilo, kjer vam avtomatsko pokaže stroške pošiljanja (Za naprave, ki so težje od 50kg se prevzemajo v centralnem skladišču Launch Europe), nato izberete način plačila.. Na tej strani lahko tudi zamenjate naslov za dostavo, če le ta ni enak vašemu prijavnemu. S klikom na gumb Nadaljuj v naslednjem koraku preverite vaše podatke, naročene izdelke, poštnino, informacijo o plačilu ter skupno ceno. Tu še lahko karkoli spremenite. Z gumbom Potrdi naročilo potrdite vaše naročilo. Nakup je uspešno zaključen.Čez nekaj trenutkov boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli pri vnosu v polje E-mail, prejeli sporočilo o opravljenem naročilu. V primeru, da želite spremeniti naročilo, kaj dodati ali preklicati, nam čimprej to sporočite na info@obdglobal.net.Naročilo (pogodba) je shranjena na sedežu podjetja, naročnik pa ima dostop do kopije pogodbe s pisno zahtevo. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Garancija

Vsi izdelki v naši spletni trgovini Launch imajo garancijo proizvajalca in distributerja Launch Europe.Garancija velja za vse naprave LAUNCH po zakonu republike Slovenije Na podlagi 19. člena Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 46/06 – odl. US, 126/07, 86/09 in 78/11) ki ga izdaja minister za gospodarski razvoj in tehnologijo.  Garancija praviloma ne velja za potrošni material, npr. žarnice, baterije, akumulator itd. Garancijo se uveljavlja z računom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.


Garancija preneha veljati pri:

* neupoštevanju navodil za uporabo,
* popravilih, ki jih je opravila nepooblaščena oseba,
* vgraditve neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
* malomarnega ravnanja z izdelkom,
* poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.


V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo, se lahko obrnete na info@obdglobal.net
Garancijsko popravilo je potrebno opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vse stroške dostave v garancijskem roku vedno krije kupec, ki uveljavlja garancijo. Pošiljke se obvezno pošiljajo po Pošti Slovenije, pri čemer pa pošiljke ne smete obremeniti z nikakršno odkupno vrednostjo. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene!

Odstop od nakupa, vračilo blaga

Neuporabljeno in nepoškodovano naročeno blago lahko vrnete v 14 dneh od prejema, o svoji nameri pa nas morate obvestiti v 5 dneh od prejema pošiljke. Obvestilo o tem pošljite po pošti na naš naslov ali ga pošljite na naš elektronski naslov info@obdglobal.net. Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Artikli, ki se vračajo morajo biti popolnoma nerabljeni, nepoškodovani, čisti in v originalni embalaži z vsemi dodatki, ki so bili priloženi. V petnajstih dneh po vračilu artiklov vrnemo kupnino v katero pa niso všteti prvotni stroški trgovine in stroški pošiljanja. Ravno tako stroške pošiljanja po odstopu od nakupa plača kupec, ki vrača artikle. Pošiljke v povratku se obvezno pošiljajo po isti poti, to je po Pošti Slovenije, pri čemer pa se pošiljka ne sme obremeniti z nikakršno odkupno vrednostjo. Takšne pošiljke z odkupninami v povratku ne sprejemamo.

Dodatni pogoji za vse naprave h katerim so priložene aktivacijske kode za registracijo programske opreme! V kolikor želite vrnit takšno napravo in ste uporabili aktivacijsko kodo za aktiviranje programske opreme, vračanje naprave ni možno, ker je programska oprema aktivirana na uporabnika naprave, kar pomeni, da je bila naprava v uporabi in tudi licenčne programske opreme ni več možno prenašati in tudi ne deaktivirati - ponastavit.


Obvestila in komunikacija

Obvestila o mesecnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o akcijah in ugodnostih, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.

 

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@obdglobal.net ali po navadni pošti na naslov: OBD GLOBAL, Sebastijan Žižek s.p., Strma pot 11, 2230 Lenart. Prodajalec mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

 

Reklamacija naročenega blaga preko spletne trgovine:

Blago lahko reklamirate, če nima lastnosti, ki smo jih kot prodajalec obljubili, če smo vam poslali napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajoče od vašega naročila. Blago lahko reklamirate v 7 dneh od nakupa in zahtevate takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel. V primeru reklamacije poštne stroške krije kupec.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Vračilo izdelkov ni možno vrniti, če:
je naprava registrirana po navodilih-želji potrošnika-kupca in prilagojen njegovim potrebam ali  sta se pogodbeni stranki tako dogovorili !


Vračilo poškodovanih pošiljk


V koliko kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bo ponudnik poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


Domov.Domov.

Košarica  

(prazno)

Zelo ugodno

Trenutno ni večjih ugodnosti

paypal
Oglaševanje